reklama

Guinessov rekord - Darujte VHS

Vážení priatelia, máte doma VHS kazety? Nerobte sa, že nie, ja viem, že máte. KAŽDÝ má doma nejaké VHS kazety! A teraz druhá otázka: máte doma videorekordér? Nehrajte to na mňa a nerobte sa, že máte, lebo viem, že nemáte. Dnes už skoro NIKTO nemá doma video a ak náhodou má, nie je funkčné. A ak náhodou je, tak aj to ho nikto nepoužíva, lebo dnes všetci pozerajú veci na internete alebo cez digitálne vysielanie alebo na DVD prehrávačoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

A preto som tu JA a moje POSLANIE a MISIA!

Rozhodol som sa spojiť príjemné s užitočným a ešte aj s coolovým.

Nakoľko som milovník VHS kaziet, VHS nosičov, videa a celej filozofie okolo toho a všetkého s tým spojeného, napadlo mi:

VHS sveta spojte sa! A nasledujte ma.

Veru tak - chcem zhromaždiť čo najväčší počet videokaziet. A chcem sa pokúsiť o prekonanie Guinessovho rekordu v najväčšej zbierke VHS kaziet. Nie je to také ťažké, nereálne a bláznivé, ako sa môže zdať.

Študoval a zisťoval som, čo je potrebné na dosiahnutie tohto rekordu, a nakoľko oficiálny Guinessov rekord v najväčšej zbierke VHSiek ešte nebol zaregistrovaný, stačí mi 10 000 VHSiek originálnych filmov (rôznych - nie viacero kópií jedného filmu). Zatiaľ mám 687 (stav k 1.9.2011).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto vás vyzývam - odovzdajte, zapožičajte či darujte mi svoje VHS, ktorých obsah si môžete kúpiť už na DVD, stiahnuť z internetu, pozrieť v televízii, alebo ho už poznáte naspamäť a VHS vám iba zaberá miesto v polici alebo krabici a už ju nikdy nebudete sledovať.

Darcovia a záujemcovia, píšte mi buď tuto na Facebook (messaage, chat), alebo na môj mail (richard.zdeno@gmail.com) alebo na adresu, kde môžete zasielať rovno aj VHSky:

FILMING ZONE
Zahradnicka 95
Bratislava

alebo ma kontaktujte na mojom mobile (0949493761).

Vopred vám ďakujem!

Spolu zlomíme rekord!

Zdeno

Richard Zdeno

Richard Zdeno

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veĽký milovník filmov a tiež filmový nadšenec - amatérsky filmár (experimentátor); zberateľ VHS a iniciátor znovuoživenia kultu VHS, najlepšieho, kultového a legendárneho nosiča, ktorý je spojený s mojou mladosťou a detstvom a 80. a 90.tymi rokmi, čo boli najlepšie roky ever (zatiaľ)! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu